با آغاز سال تحصیلی جدید، شور و شوق درس و مدرسه در کوچه پس کوچه های محله پیچید. اما در این میان، هستند دانش آموزانی که به دلیل مشکلات مالی، از این شور و شوق بی نصیب مانده اند. در اینجاست که دست های یاریگر خیریه به کمک این دانش آموزان نیازمند می آید. خیریه رهپویان امام حسن مجتبی(ع) با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل و ارتقای سطح علمی آنها، با فضل نیکوکاران و خیرین، در آستانه مهرماه اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای تهیه لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان نیازمند کرد.

در طول ماه جاری، به عنوان بخشی از برنامه‌ی خیریه رهپویان امام حسن(ع)، فعالیت‌های متنوعی از جمله کمک به نیازمندان و ایتام محله وازیچه انجام شد که در ادامه، توضیح داده می‌شود:

۱- توزیع گوشت برای ۳۱ خانواده ایتام: در این ماه، به منظور رفع نیازهای اساسی خانواده‌های ایتام، ۳۱ خانواده شناسایی شد و بسته‌هایی حاوی گوشت تازه به آنها اهداء شد. این اقدام باعث شد تا آنها به یک رژیم غذایی سالم دست یابند.

۲- توزیع پک ارزاق بین ۵۰ خانواده نیازمند: ۵۰ خانواده نیازمند، بسته‌هایی حاوی(برنج، شیر پاستوریزه و..) دریافت کردند. این کمک‌ها باعث می شود تا هزینه‌های روزانه آنها کاهش یابد و زندگی معیشتی بهتری را رقم بزنند.

۳- توزیع ۳۰ جعبه سیب: سیب به عنوان یکی منبع مفید و با ارزش، بین خانواده های نیازمند توزیع شد، تا از مزایای یک رژیم غذایی سالم بهره‌مند شوند.

۴- توزیع ۳۰ بسته برنج بین خانواده های ایتام و نیازمند: ۳۰ بسته برنج بین خانواده‌های ایتام و نیازمند توزیع شد تا این خانواده‌ها بتوانند نیازهای غذایی خود را به بهترین شکل رفع کنند.

۶۰ پک لوازم التحریر برای توزیع بین خانوده های نیازمند دارای دانش آموز

توزیع گوشت برای ۳۱ خانواده ایتام و توزیع پک ارزاق بین ۵۰ خانواده نیازمند

توزیع ۳۰ جعبه سیب و ۳۰ بسته برنج بین خانواده ایتام و نیازمند