دفع بلا با صدقه 

امام باقر(علیه السلام) می فرماید:
إِنَّ الصَّدَقَهَ لَتَدْفَعُ سَبْعِینَ بَلِیَّهً مِنْ بَلَایَا الدُّنْیَا مَعَ مِیتَهِ السَّوْءِ إِنَّ صَاحِبَهَا لَا یَمُوتُ مِیتَهَ السَّوْءِ أَبَداً مَعَ مَا یُدَّخَرُ لِصَاحِبِهَا فِی الْآخِرَهِ.
صدقه ۷۰ بلا از بلاهای دنیا را به همراه مرگ بد را از انسان دفع می کند و صدقه دهنده هرگز با مرگ بد نمی میرد علاوه بر اجر اخروی که برای او ذخیره می شود .

 رفع بلا، دوری از مرگ بد و …از اثرات انفاق می باشد که در روایات نیز به آن اشاره شده است:
امام باقر علیه‌السلام می فرماید:«صدقه هفتاد بلا را از انسان دور می کند و نیز مرگ سوء را از انسان دور می نماید؛ چرا که صاحب صدقه هرگز با مرگ سوء از دنیا نمی رود.»
و در جایی دیگر آمده است:«با دست خود صدقه دادن، انسان را از مرگ سوء حفظ می کند و هفتاد نوع از انواع بلایا را از انسان دور می کند.».

خیریه رهپویان امام حسن (علیه السلام) با راه اندازی سامانه صدقه آنلاین مبالغی را جمع آوری می شود را بین نیازمندان تقسیم میکند. این خیریه مردم نهاد سعی در حل کردن گوشه ای هرچند ناچیز از مشکلات نیازمندان دراد. از شما خیرین محترم تقاضامندیم ما را در امر کمک رسانی به نیازمندان محل وازیچه یاری فرمایید.

نیازمندان محله چشمشان به دست یاری رسان ما و شما خیرین محترم است. ما می توانیم با کمک یکدیگر اقلام مورد نیاز افراد بی بضاعت را در مواقع ضروری زندگی به دستشان برسانیم.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه شماره حساب های خیریه از طریق کارت به کارت یا واریز وجه به شماره حساب های این موسسه ی خیریه کمک های نقدی خود را به دست خیریه برسانید.با پرداخت صدقه روزانه به نیازمندان کمک کنید و از آثار آن در زنگی خود بهره مند شوید.