جشن عاطفه ها

در روزهای پایانی شهریور ماه، خیریه رهپویان امام حسن (ع) ،اقدام به برگزاری جشن همدلی با عنوان جشن عاطفه ها نمود. از این طریق اقدام به جذب کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین ، به نفع دانش آموزان نیازمند انجام شد.

در این برنامه که با همکاری مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد . شهروندان عزیز کمک های خود را به همکاران ما تحویل دادند. وجوه نقد را در صندوقهای خیریه و یا به حساب خیریه واریز نمودند.

این خیریه آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی شما خیرین عزیز ، در طول سال تحصیلی می باشد. از شما خیرین محترم دعوت میشود ؛ با عضویت در سامانه صدقه آنلاین کمک های هدفمندخود را به دست نیازمندان واقعی محل برسانید.

انشالله با برگزاری هر ساله جشن عاطفه ها در آغاز سال تحصیلی بتوانیم با دریافت کمک های شما عزیزان گوشه ای از مشکلات تامین مایحتاج دانش آموزان بی بضاعت را برطرف نماییم.

جشن عاطفه ها1
جشن عاطفه ها2
جشن عاطفه ها خیریه رهپویان امام حسن(ع)

قبلی
بعدی

جشن عاطفه ها:

۸ مهر ماه، روز برگزاری جشن عاطفه هاست. یک روز نمادین که طی آن، اقشار مختلف جامعه.در جهت دستگیری از همنوع خود کمک میکنند.از همین رو، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، و…، تنها بهانه ای است ،برای نزدیک شدن دلها به یکدیگر؛و تنها فرصتی است برای حضور پر مهر مردم، تا این حقیقت بر قشر آسیب پذیر جامعه آشکار شود.

اگر چه تصویر روشن نابرابری و تبعیض را بی پروا نشان می دهیم ولی باید اذعان داشت جشن عاطفه ها ، کمکی به اجرای عدالت نمی کند و در حقیقت دانش آموزان محروم و محکوم به تدریس در مدارس بی امکانات دولتی با  کتاب و دفتر و لباس و کفش و غذا  با دیگران برابر نمی شوند و به حق خود نمی رسند!

چراکه با شکم گرسنه و کیف و کفش کهنه و شلوار وصله دار، بر روی نیمکت های رنگ و رو رفته، در کلاسهای شیشه شکسته، پای تخته سیاه کهنه می شود نشست، و با شوق و خنده بر روی کاغذهای کاهی می توان نوشت.